Si compres al comerços d’ACEP del 26 de març al 17 d’abril, podràs participar al sorteig de 5 cabassos de productes locals.
Els clients dels comerços i empreses participants, entraran en el sorteig d’aquestos obsequis amb el tiquet de compra: posant el nom i telèfon darrere i dipositant-lo a una de les urnes que hi ha ubicades a l’Ajuntament, Casa de Cultura o a Creama de Pedreguer.
L’objectiu d’aquesta campanya és continuar dinamitzant el comerç local de proximitat, buscant totes les oportunitats possibles, en èpoques tan complicades per a l’activitat econòmica com l’actual.
© 2020 Copyright. Tots els drets reservats Creama
Fotos de la web Rubén Chesa i Víctor García
Este Website utiliza cookies y/o tecnologías similares estrictamente necesarias para que el usuario obtenga una correcta navegación por el Website..
ACEPTAR