Tècnics administratius en general:
RSR logística i administració (2010-2013). Gestió d’arxius i relació amb els treballadors de les finques agrícoles, gestionant els comunicats de treball diari i preparant llistats de tasques.
Pastor Moll Rosario (2003-2007). Tasques pròpies de l’administració i intermediació d’assegurances en general amb tracte directe amb els clients, amb classificació i gestió d’arxius.
Comercial 21 De Pego S.L. (2001-2003). Tasques pròpies d’administració en empresa de màquines recreatives, preparació, gestió i organització de documentació dels bars per a la seua presentació en la Conselleria.
Carlos Pastor Pérez(1986-2001). Tasques d’administració en general (comptabilitat, gestió d’arxius Bancs, etc.) i serveis de recepció, emmagatzematge, arxiu i gestió de mercaderies i productes fitosanitaris. Atenció al client.
CREAMA, (2019 febrer -) dins dels PROGRAMES EXPERIMENTALS. Tasques d’auxiliar administratiu, arxiu, atenció telefònica, fotocòpies i gestió del material d’oficina.
Aquesta és la meua experiència durant els 27 anys d’empleada en l’empresa privada com a administrativa, realitzant tota mena de treballs dins d’aquests sectors.
Les habilitats que he adquirit durant tot aquest període és la fàcil adaptació a qualsevol situació, desenvolupar la meua capacitat organitzativa i col·laborativa, ser metòdica i molt acurada. A més d’incrementar la meua capacitat de treballar en equip. Durant la meua experiència com a intermediària d’assegurances vaig incrementar les meues habilitats de comunicació tant per telèfon com de manera presencial. En 2019 he reforçat la meua empatia cap a les persones.
En l'actualitat treballa activament en els següent projectes.
En l’actualitat tinc publicats :
© 2020 Copyright. Tots els drets reservats Creama
Fotos de la web Rubén Chesa i Víctor García
Este Website utiliza cookies y/o tecnologías similares estrictamente necesarias para que el usuario obtenga una correcta navegación por el sitio web. Más información en Política de cookies...
ACEPTAR